середа, 16 листопада 2016 р.

З ДОСВІДУ РОБОТИ

   Я, Іваськова Іванна Вікторівна, працюю вчителем біології в Злазненському ліцеї Головинської сільської ради.
   "Майстер народжується у праці" - так говорить істина. Адже педагогічна майстерність - це кропітка, систематична, наполеглива праця  над собою, яка триває все життя. освіченою буде лише та людина, яка навчалася учитися, пристосовуватися і змінюватися.
   Сьогодні учень повинне не тільки запамятовувати, а  й досліджувати і навіть відкривати. Завдання вчителя - дати можливість кожному учневі виявити себе, тому на кожному уроці спонукаю дітей до творчості та пошуку.
   На уроках не практикую лише виклад теоретичного матеріалу, а використовую елементи дослідницької роботи. Для цього підбираються завдання творчого характеру, ігри, тести, проблемні завдання та пошукова робота. Все це сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, викликає інтерес до біології.
   Особливо учнів цікавлять практичні та лабораторні роботи. Для поліпшення засвоєння програмового матеріалу на уроках систематично застосовую заповнення порівняльних таблиць, дослідницьких робіт...) Ці завдання вимагають не тільки доброго засвоєння програмового матеріалу, але й знання з інших предметів. А оскільки ці завдання даються індивідуально, тому іншим учням пропоную складати кросворди, у яких вони розкривають головний зміст уроку. Часто на уроках біології застосовую термінологічні диктанти. Адже кожен урок повинен бути новим відкриттям для учнів: цілеспрямованим, мати логічний зв'язок, чітким  у побудові, раціональним у використанні навчального часу. Слід навчити учнів бачити перед собою мету. Тому я застосовую метод проектів, який дозволяє побачит ивміння дітей працювати  в групах та захищати свої напрацювання.
   Сучасні активні методи навчання передбачають роботу у малих динамічних групах. Це заохочує учнів д осамостійного дослідження змісту навчального матеріалу, до взаємного сіплкування один з одним, як з джерелом Інформації. І при цьому я використовую різні форми розподілу учнів на групи, що сприяє згуртуванню учнівського колективу в ході навчання. Дуже корисною є зміна діяльності, особливо на ігрову, це сприяє швидкому та ефективному відновленню працездатності, активізації учнів до наступного етапу уроку.
 Найчастіше на уроках застосовую такі методи навчання: робота в групах, виконання індивідуальних завдань, дискусії, хвилинка ерудита, "мозковий штурм", "незакінчене речення", презентація.
   Мої учні є членами Рівненської Малої Академії Наук учнівської молоді: Широких Анастасія, учениця 10 калсу у 2009-2010 навчальному році посіла ІІІ місце у ІІ етапі та стала дійсним членом РМАНум. Щорічно мої учні є учасниками екологічного конкурсу.
   Я планую і надалі розширювати і зміцнювати міжпредметні зв'язки, цим самим робити свої уроки цікавими і творчими, багатогранними.
   Цього року працюю над проблемою "Особистісний підхід як метод підвищення ефективного навчання учнів біології"

Немає коментарів:

Дописати коментар